pondělí 4. listopadu 2013

Jaroslav o poustevně

Přestože se to oficiálně nazývá terapie tmou, já osobně bych to po týdenní zkušenosti nazval terapie tmou a světlem. Prostoru není moc, ale naprosto dostačuje ke všemu, co člověk potřebuje. Již po několika hodinách v poustevně se mi v dáli zjevil modrý svítící obrazec a to byl začátek velkolepého týdenního představení. Není pravda, že je uvnitř tma, celý prostor je prozářen nádherným světlem, božím světlem. Bůh to byl, kdo řídil celý pobyt, kdo prozařoval mou mysl a mé srdce. Já jsem celý čas trávil meditacemi, modlitbami a přemýšlením o minulosti dávné i nedávné, o budoucnosti a troškou cvičení těla (sloužilo to i jako topení, to, které je v domečku jsem pouštět nechtěl). Jednou za den mi Honza donesl jídlo a hlavně možnost se podělit o čerstvé zážitky z představení, jehož jsem byl svědkem i hlavním aktérem. Děkuji za smysluplně strávený týden.

Měj se hezky
Jaroslav

Žádné komentáře:

Okomentovat

Počet zobrazení stránky